Estudis ambientals en projectes d’infraestructures
Els estudis ambientals en projectes d’infraestructures són un fet completament assumit. La legislació marc en l’àmbit estatal, Llei 21/2013 de 9 de desembre d’avaluació ambiental, desenvolupada per les diferents administracions autonòmiques, permet integrar en les fases inicials de disseny de les infraestructures els condicionants ambientals. Per altra banda, el Conveni Europeu del Paisatge és de plena aplicació a l’Estat, amb comunitats autònomes amb legislació pròpia com la Comunitat Valenciana.
AraSostenibilitat, amb una ampla experiència en estudis ambientals lligats als projectes d’infraestructures, els ofereix la possibilitat de contractar els estudis i projectes per dur endavant un projecte d’infraestructures, tant en la fase de disseny i traçat, en la redacció del projecte constructiu, en la construcció de la infraestructura, com en la fase de presentació d’ofertes davant l’administració.
Impacte Ambiental
Integració Paisatgística
Patrimoni Cultural
Vegetació i Fauna
Impacte acústic
Integració Ambiental Projectes Constructius
Direcció Ambiental Construcció Infraestructures
Anàlisi Ambiental Concursos Administració Pública
Per què AraSostenibilitat?
Els estudis ambientals en projectes d’infraestructures són diversos i complexos. AraSostenibilitat disposa d’un equip interdisciplinari (biòlegs, geògrafs, enginyers tècnics d’obres públiques, enginyers en cartografia, sociòlegs,….) amb una dilatada experiència, acostumats a treballar en equip i per objectius. Emprem les més modernes eines tècniques i informàtiques per oferir estudis de qualitat a preus competitius.
Estem al teu servei, truca’ns al 963 347 374
Casos d'èxit
Estudi d’impacte ambiental autovia
L’ Estudi d’impacte ambiental del projecte bàsic de l’Autovia de la Plana, Tram Vilanova d’Alcoleja-Sant Rafel, a Castelló. Autovia d’aproximadament 50 km que és la continuació de la CV-10, eix mediterrani per l’interior.
Estudi d’impacte ambiental ampliació del port
Estudi d’impacte ambiental de l’ampliació instal·lacions portuàries del Real Club Nàutic de València amb la construcció d’una nova dàrsena, amb un nou dic de 280 m, amb la construcció de molls per a vaixells de 60 metres d’eslora.
Estudi d’impacte ambiental línia elèctrica
Estudi d’impacte ambiental del corredor de traçat de la línia elèctrica de la subestació de Sogorb a la Vall d’Uixó, amb una longitud d’aproximadament 30 km.
Estudi d’integració paisatgística Ronda d’Alzira
Estudi d’integració paisatgística de la CV-50, entre la connexió a la CV-43 fins a enllaçar de nou amb la CV-50 (Ronda d’Alzira) i nou accés a Carcaixent, amb una longitud total de 10 km.
Integració ambiental projecte constructiu de l’AVE
Annexe d’integració ambiental de l’accés del tren d’alta velocitat AVE a la ciutat de valència, tram Alcasser-València. Longitud de 12 km de plataforma de la línia fèrria amb totes les infraestructures derivades.
Integració ambiental infraestructura hidràulica
Annexe d’integració ambiental del projecte constructiu de les obres incloses en el transvasament de l’Ebre a les conques del Xúquer, Segura i Sud. Tram 31. Túnel Font de Las Figuera. València.
Anàlisi ambiental normes d’explotació de preses
Anàlisi ambiental i repercussions en els ecosistemes de les normes d’explotació de les preses de Contreras i Alaracon, en els sistemes fluvials del Cabriel i el Xúquer i zones humides vinculades.
Direcció Ambiental obra ferroviària
Direcció ambiental de l’obra «Línia fèrria València-Tarragona, Tram Vandellòs-Tarragona, Subtram I. Duplicació de via i adequació a 200-220 km/h. Plataforma», contractat per la UTE responsable de la construcció de les obres.